NijssenWeb biedt via haar webshop A-merken aan van diverse Leveranciers. Deze merken hanteren uiteenlopende garantievoorwaarden. Via de klantenservice van NijssenWeb kunt u zich laten informeren over de betreffende garantievoorwaarden die betrekking hebben op een specifiek product. De garantietermijn is standaard 1 jaar.
Een garantie claim kunt u via mail aan ons melden. Vermeld hierin dan uw ordernummer, besteldatum, naam, adres, telefoonnummer en een omschrijving van het probleem. NijssenWeb neemt uitsluitend claims in behandeling die betrekking hebben op een order via onze webshop.
Wie is verantwoordelijk voor de garantie?
De leverancier/fabrikant van de elektromaterialen verzorgt de garantie en is hiervoor verantwoordelijk. De klantenservice van NijssenWeb is het eerste aanspreekpunt en bemiddelt in de afhandeling tussen de leverancier/fabrikant en u als gebruiker.
Gevolgschade
NijssenWeb is in geen geval verantwoordelijk voor eventuele vervolgschade die ontstaat door een defect, een incomplete levering of schade ontstaan tijdens het transport. Oponthoud met betrekking tot installateur/monteur zal door NijssenWeb niet worden vergoed. Bij het in ontvangst nemen van uw order, dient u zelf te controleren of uw order compleet is, het juiste product is geleverd en of er eventuele schade is ontstaan. Wij doen ons uiterste best een nalevering of vervanging door schade zo snel mogelijk te verzorgen.