Website niet bereikbaar
Heeft u onlangs aan uw mailclient gewerkt om een email adres toe te voegen of een wachtwoord te wijzigen ?
Als u onlangs uw wachtwoord heeft aangepast en als het dan niet lukt om de mail op te halen, of is uw site plotseling niet meer bereikbaar? Geen paniek, een beveiliging is dan in werking getreden en heeft u (als een mogelijke hacker) buitengesloten om nog verdere pogingen te doen.
Wat u dan kunt doen is naar www.mijnip.nl of WhatsMyIp tegaan en het zogenaamde IP-adres noteren. Stuur dit dan door naar john.nijssen@nijssenweb.nl Wij kunnen dan het IP-adres in de firewall verwijderen. Daarna zal direct de website voor u weer bereikbaar zijn.
Lukt het toevoegen of het ophalen van de mail dan nog niet, neem dan even contact met ons op.
Is webmail beschikbaar bij NijssenWeb?
Jazeker, webmail is beschikbaar is ook bij NijssenWeb beschikbaar.
Deze is beschikbaar via https://domeinnaam:2096
Belangrijk om te weten is dat men moet inloggen met het volledige email adres met het daarbij horende wachtwoord. Heeft u meer dan 1 e-mail adres om te lezen dan is gemakkelijk switchen tussen deze mailadressen helaas niet mogelijk. Alleen door uit te loggen en in te loggen met het andere email adres kunt u wisselen tussen deze.