Veel gestelde vragen 2017-04-28T19:27:48+00:00

Website niet bereikbaar

Heeft u onlangs aan uw mailclient gewerkt om een email adres toe te voegen of een wachtwoord te wijzigen ?

Als u onlangs uw wachtwoord heeft aangepast en als het dan niet lukt om de mail op te halen, of is uw site plotseling niet meer bereikbaar? Geen paniek, een beveiliging is dan in werking getreden en heeft u (als een mogelijke hacker) buitengesloten om nog verdere pogingen te doen.

Wat u dan kunt doen is naar www.mijnip.nl of WhatsMyIp tegaan en het zogenaamde IP-adres noteren. Stuur dit dan door naar john.nijssen@nijssenweb.nl Wij kunnen dan het IP-adres in de firewall verwijderen. Daarna zal direct de website voor u weer bereikbaar zijn.

Lukt het toevoegen of het ophalen van de mail dan nog niet, neem dan even contact met ons op.

Lees meer...

Is webmail beschikbaar bij NijssenWeb?

Ja, webmail is beschikbaar.

Deze is beschikbaar via https://domeinnaam:2096

Belangrijk om te weten is dat men moet inloggen met het volledige email adres met het daarbij horende wachtwoord.

Lees meer...